BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Teleportovanje u second life

Dakle, otvorili ste novi second life nalog i ulogovali se.
Prvo i osnovno što trebate znati je: Kako se teleportovati?
Teleportujete se tako što kliknete na dugme SEARCH koje se nalazi u donjem delu vašeg monitora
(vidi sliku)


Otvoriće vam se ovako nešto i gde piše FIND tu kucate ključnu reč za ono što tražite, kad ukucate ključnu reč idete na dugme SEARCH
Ja sam ovde ukucao ključnu reč ,,FREEBIE‚‚ jer mi je potrebna nova odeća i možda kompletni novi izgled za moj avatar a novca još uvek nemam jer sam nov u second life. Kad u second life pretraživaču ukucate ključnu reč ,,FREEBIE‚‚ i kliknete na SEARCH pretraživač vam nudi sva mesta koja u svom opisu imaju tu reč, dakle sva mesta koja nude besplatne stvari. Odaberete mesto gde će te se teleportovati i kliknete na dugme TELEPORT koje je na slici ispod označeno crvenom strelicom.
 
To je sve, teleportovali ste se na mesto koje ste izabrali.